Zo ziet de eerste brochure van de Lancia Thema eruit

Lancia Thema brochure

In Oostenrijk schijn je al de eerste brochure in te kunnen kijken van de vandaag in Turijn gepresenteerde Lancia Thema. Het betreft een soort kennismaking met opnieuw veel aandacht voor het Italiaanse sentiment van excellente handgemaakte producten. Een déjà-vu die je terugbrengt naar het jaar 2002 toen Lancia de indrukwekkende Thesis aan de wereld presenteerde. Moge de Thema meer geluk hebben… Bekijk hier de brochure.

We bedanken onze Vlaamse lezer Koen voor deze interessante attentie.
Deel dit artikel:

8 gedachten over “Zo ziet de eerste brochure van de Lancia Thema eruit

  • 20 oktober 2011 om 09:35
    Permalink

    Mooi. Ik ben er nog steeds niet uit of ik dit nu wel of niet een Lancia vind, maar ik hoop alleszins dat hij een succes wordt want er hangt veel van af…

    Beantwoorden
  • 20 oktober 2011 om 09:54
    Permalink

    Mooi hoor, ik gun het Lancia van harte. Ondanks dat het onderhuids gewoon een 300C is. Ze hebben er wel goed werk van gemaakt om het Lancia gevoel op te wekken.

    De oude 300C reed overigens al behoolijk goed, dankzij de goede E klasse basis.

    Beantwoorden
  • 20 oktober 2011 om 10:28
    Permalink

    Ik moet toegeven;

    Of het nou en re-baged chrysler is of niet, met name in de “luxury-brown-kleur krijgt de wagen wel de raffinenemt van een lancia!
    En waar ik persoonlijk van onder de indruk ben, de achterpartij, de achterlichten met omlijsting en de welving boven het logo, erg sjiek!

    Beantwoorden
  • 20 oktober 2011 om 10:30
    Permalink

    Zie ik op blz 36 nou een brok wielophanging van een Merc? :mrgreen: Dat interieur ziet er prachtig uit, herken er weinig meer in van een 300C.

    Beantwoorden
  • 20 oktober 2011 om 22:34
    Permalink

    wat opvalt in deze brochure is dat men er geen geheim van maakt dat dit van oorsprong een Chrysler is maar het feit juist gebruiken als een pré…. “het beste van twee werelden”

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.