Vernieuwde Fiat 500L blijft de beste keus bij gezinsuitbreiding
We weten nog goed hoe Fiat op zeer creatieve wijze het gezin centraal zette toen de 500L net op de markt was verschenen. Dat is inmiddels dik vijf jaar geleden en had de titel ‘Growing up is cool’. Nu is de tweede generatie van de ruime B-segment MPV van Fiat op de markt verschenen en we zien dat de marketingafdeling van FCA hetzelfde concept blijft gebruiken, als het om de boodschap achter de 500L gaat. Het resultaat is wederom een erg mooi uitgevoerde commercial met de nodige humor.
Het mag dan wel als een grap zijn verkondigd, maar het is een feit dat het afgelopen halve decennium, geen serieuze tegenhanger van de 500L op de markt is verschenen met dezelfde ruimtelijke kwaliteiten. Het zijn de ruime afmetingen -in een toch behoorlijk geslaagd jasje- die van de Fiat 500L een echt plezierige auto maken. De Urban, Cross en Wagon staan inmiddels bij de Italiaanse dealers en verschijnen binnenkort in de rest van Europa. De 500L blijft vooral op de Italiaanse thuismarkt een zeer populair model, met structureel toenemende aantallen op jaarbasis.
Schitterend, dit is humor.
Ik zie die humor niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Misschien moet je zelf kinderen hebben maar ik vind hem heel erg leuk. Jammer dat je hem in NL zo weinig ziet. Je koopt ze gebruikt echt voor weinig geld en dan koop je dus echt heel veel auto.
Ciao
Squadra
Ik leg er een knoop in ,ga niet voor joker rijden pfffff.