Unieke mensen arriveren in een unieke auto
Daarom hebben historische figuren als Lech Walesa en Mikhail Gorbachev gister plaatsgenomen in een prachtige tijdloze grote Lancia Thesis.
Officieel is de Thesis geen onderdeel meer van de de Lancia vloot, maar het commercieel ongelukkige vlaggenschip, heeft dermate veel allure en kwaliteit, dat het grote wereldfiguren van toen met gepaste trots mag voorrijden tijdens de 10e Summit voor nobelprijs winnaars voor de vrede te Berlijn. In combinatie met de Delta toont Lancia zich een luxe merk van wereldformaat. Ook al is het in absolute getallen momenteel nog een heel kleine speler op de markt van hoogwaardige serieproductie auto’s.
Lancia is net zo uniek als de gelegenheden waar het hoofdsponsor van is.
[nggallery id=98]
Laat dat groot er maar af 😉
Die nieuwe radio-commercial van Lancia is helaas ook uniek. Maar dan in negatieve zin. Iemand anders ook al een keer gehoord?
Daarin word Lancia een beetje neergezet als een Fiat Panda.
Erg onwaardige commercial voor Lancia. 🙁
FGA moet echt eens iemand anders inhuren voor commercials.
@B.A.L
De Thesis is in mijn optiek een grote auto. (er in nog nooit zon grote Alfa gebouwd bv 😉 )
En naar mijn mening zouden meer mensen dat moeten vinden in plaats van mee te gaan in de grote lijkenbakkenhype uit Duitsland en de VS.
@6CJordy
Het enige wat ik irritant vind in die spot is het verkeerd uitspreken van de merknaam.
De nieuwe Thesis moet in ieder geval een stuk breder en langer zijn dan huidige S om potten te breken… 😀 Maar nu val ik in herhaling 😉
Daar ben ik het mee eens ook al is er nog nooit zo’n grote Lancia geweest en bouwt Mercedes wel al jaren grote slap geveerde bakken. M.a.w. het past niet bij Lancia om ‘m vooral heel groot te maken.
Maar goed design kan veel doen. De Quattroporte oogt bv ook niet gigalomp ook al is ie wel groot.
De Thesis is in elke geval bloedje mooi (zie foto) en rijdt zalig! Ik heb heimwee naar die dagen dat ik in een gehuurde Thesis rondreed. Zeer hoogwaardig qua materiaal, afwerking en rijgedrag.