Ook de Fiat Panda Trekking is ‘overdreven goed’
Fiat heeft in Italië met de Panda niet alleen ’s lands populairste auto in handen, het heeft ook een van de leukste formules voor de reclamecampagnes bedacht, dat goed in de smaak valt bij het publiek. Na eerdere spotjes, voor de standaardversie en zelfs de realisatie van een echte 1:1 ‘Monster Truck’ in verband met de lancering van de 4×4, is er nu een lekker ‘overdreven’ spotje voor de Panda Trekking met Traction+ systeem en CNG uitrusting (lees binnenkort onze review). We zien een grappige oma, handig parkeren met een Panda (Star)Trekking.
‘Esageratamente Panda’ noemt Fiat deze ludieke benadering van dit veelzijdige product, oftewel ‘geheel overdreven Panda’. Wie goed oplet, ziet dat het een klein beetje lijkt op de succesvolle Nederlandse campagne uit de jaren ’80 voor de eerste generatie Panda. Fiat Nederland sprak toen ook over een auto, die zo overdreven goed en praktisch was, dat je er iedereen mee uit kon lachen.
httpvh://youtu.be/iUjUnArd2ik