Nieuwe persfoto’s Abarth PuntoEvo en 500c

De marktintroductie van twee aantrekkelijke sportievelingen met Fiat DNA is volop gaande momenteel.

En om dat feit niet ongemerkt voorbij te laten gaan heeft Abarth een heel pak aan nieuw inspiratie materiaal losgelaten. Dat de rappe 500c in Schorpioen-tenue ons het hoofd een beetje op hol doet slaan was al lang geen geheim en verrassing meer… Maar dat de Punto Evo in deze vorm ons stiekem heel erg begint te bekoren is zeker onverwacht te noemen. Helemaal in dat typisch Italiaanse rood met zwarte bijna klassieke Abarth ‘striping’, die we nu weer heel anders vinden overkomen dan in het rood op wit of grijs. Heel erg gaaf met precies de goede velgen! Abarth geeft weer dat tintelende gevoel op een manier zoals het ooit de bedoeling was.

Nu weten we eigenlijk vrij weinig over de toekomstige plannen die FGA heeft met het label. In het vijf jaren plan stond nauwelijks wat vermeld. Feit is dat de venijnige schorpioen serieus genomen wordt en dat het tot nu toe voldoet aan de verwachtingen qua commerciële slagkracht. Deze talloze plaatjes zijn het bewijs dat Abarth een sterk en aantrekkelijk merk is, dat enkele jaren terug terecht in ere is hersteld.

[nggallery id=361]

Deel dit artikel:

3 gedachten over “Nieuwe persfoto’s Abarth PuntoEvo en 500c

  • 17 juni 2010 om 23:47
    Permalink

    Blijf ze toch net niet dik en spannend genoeg vinden.
    Een echte Abarth moet dikker!

    Beantwoorden
  • 18 juni 2010 om 08:56
    Permalink

    Eerst maar eens in het echt zien; de vorige vond ik op foto’s ook niet fantastisch, maar in het echt een waar bommetje!

    Beantwoorden
  • 19 juni 2010 om 16:25
    Permalink

    @rboudewijns: Hummm… heb thuis een beetje zitten photoshoppen. Als je de spatborden iets meer uitklopt en je maakt aan de voorzijde de lucht inlaat iets groter dan ziet de 500C er een stuk meer racy uit.
    Ben wel met je eens dat een 500 Abarth een echt bommetje is om in te rijden.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.