Nederlandse reclamecampagne Lancia Thema en Voyager van start

Lancia reclame

Deze week heeft Lancia de Nederlandse versies van de spotjes voor de Thema en de Voyager de ether ingegooid. Maar ook een passende nieuwe boodschap over de Ypsilon is nu op de tv te zien, dus de kans is groter dan ooit dat Lancia flink wat zichtbaarder wordt dan normaal gesproken het geval is.

httpvh://youtu.be/fGEXmkZvlPA

Lancia Nederland doet dat met de titel ‘Ontdek het nieuwe Lancia’. Deze slogan met bijbehorend beeldmateriaal en de melodie van Ennio Morricone’s “Carillon”, werd afgelopen najaar al gepresenteerd op de IAA van Frankfurt. De sfeer van deze filmpjes past bij het merk en is er eentje van stijlvolle luxe met een uitgesproken karakter. Het Italiaanse DNA dat normaal gesproken ook flink in Lancia’s reclameuitingen naar voren springt, is in dit geval natuurlijk wat minder dominant aanwezig. De Thema en de Voyager zullen namelijk ook de eerste Lancia’s zijn van veel trouwe Chrysler-klanten. Veel van deze klanten zijn zeer te spreken over ‘Het nieuwe Lancia’ is onze ervaring, dankzij het feit dat zij simpelweg zweren bij een onderscheidend product of er nou Lancia of Chrysler op staat. Dat onderscheid spreekt ook uit deze spotjes met een naar onze mening redelijk unieke sfeer.

Bekijk hier het Nederlandse spotje van de Thema en hier die van de Ypsilon.

Deel dit artikel:

Een gedachte over “Nederlandse reclamecampagne Lancia Thema en Voyager van start

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.