Maserati is het kroonjuweel onder de automerken
Catherina Zeta Jones zei ooit in een prachtige Alfa 156 commercial; “I don’t wear jewels, I drive them.” In een Maserati doe je echter beide. En daarom zijn Maserati en het wereldberoemde Italiaanse sieradenmerk Damiani voortaan één.
Twee merken die naadloos op elkaar aansluiten. En het zal niet enkel een kwestie zijn van elkaars logo’s hanteren, want Damiani zal minstens tot einde 2012 vele unieke en exclusieve accessoires ontwikkelen met de de drietand als kenmerk. Deze speciale lijnen zullen straks te koop zijn bij Damiani winkels en de meeste Maserati dealers. Marketing CEO’s Faraò en Santoro, van respectievelijk Maserati en Damiani, benadrukken dat dit een van de vele ontwikkelingen is die Maserati en Damiani recentelijk samen tot stand brengen. Met name op het gebied van marketing en communicatie werken deze prestigieuze Italiaanse bedrijven al een tijdje nauw samen. Federico Santoro van Damiani zegt dat de introductie van de open Maserati GranTurismo (GranCabrio), een van de nieuwe ontwikkelingen is, waar Damiani bij aan zal sluiten.