Lancia Ypsilon reclamespot nummer 2
Lancia lanceert alweer het tweede reclamespotje van de nieuwe Ypsilon met opnieuw een hoofdrol voor een opstandige Vincent Cassel. De Franse acteur heeft evenals in het eerste spotje, dat in Italië bij sommigen zelfs wat stof deed opwaaien, een aardig rebellerende houding en laat nog eens zien dat luxe een recht voor iedereen is. Dit keer doet hij dat door kilo’s goud, in de vorm van juwelen en horloges in een smeltoven te gooien, met als magisch eindresultaat de nieuwe stijlvolle kleine vijfdeurs Lancia. Inmiddels is dit thema doorgedrongen tot de hele Lancia-lijn en voert het merk als internationale slogan de eigenzinnige woorden “Luxury liberated”. Deze woorden worden nu ook voor het eerst gebruikt met betrekking tot de Ypsilon. In Groot Brittannië wordt deze filosofie ook doorgevoerd tijdens de introductie van de Chrysler-versies van de Delta en de Ypsilon.
Het eerste spotje met diamanten is in ons land nauwelijks te zien geweest en inmiddels is men al overgegaan naar een ingekorte variant van wat je hieronder kunt bekijken. De officiële titel van de spot is “Forge”, een productie van Romain Gavras en Kim Chapiron. Naast radio en internet, is het door heel Europa binnenkort te zien op tv.
httpvh://youtu.be/Rk43YdJWsm0
Wie is toch die gast? Is die bekend of zo?
Weer zo’n typisch Italiaans spotje, waar de gemiddelde Nederlander geen bal van snapt.
gemiddelde NL-er en de Italiaans auto’s… hmm
sowieso geen gelukkige combi 😉
gelukkig maken ze geen Hollandse spotjes zoals Suzuki. Dit is een mooie commercial en wat NL-ers bekende mensen vinden rijkt toch niet verder dan Clooney, Bauer en Beatrix. Deze drie waren al te vaak gevraagd, niet geschikt of te druk heb ik vernomen.
Als je een beetje in de films zit, heb je hem al wel een keer voorbij zien komen; Ocean’s 12 en 13.
Maar de lucky bastard is ondertussen getrouwd met Monica Beluci!!!
Maar om nou te zeggen dat zijn uitstraling past bij de nieuwe ypsilon…mwoh daar valt over te discussieren.
Enneuh de geschiedenis heeft uitgewezen, als sinds de renaissance dat NL-ers en Italianen beiden gelijk op liepen vwb kunst en design, sterker nog, het begint op een wedloop te lijken
Euh… in de Renaissance was A’dam nog een nederzetting caro Di Segno. ‘Quattrocento’ was way voooor Rembrandt en Italië heeft wel iets meer kunstbreinen voortgebracht dan hier in de korte gouden eeuw het geval was (logisch eigenlijk)… Ga maar naar Italië en je kijkt je ogen uit! 😉
Maar we dwalen af.
@ AutoEdizione:
Bravissimo!
Je hebt gelijk, terug naar de auto’s!
Zeg dat wel een lucky Bastard hij is de husband van Belucci.
En wat betreft het filmpje daar moet je niet over nadenken alleen naar kijken en voelen.
Ik ijk, ik kijk, ik kijk, ik kijk…… maar voel helemaal niets 😀
Was het niet il lusso e un diritto… wat een zonde 😕
Ach leuk dat die man weer werk heeft kan hij weer wat scheermesjes voor kopen, zo te zien zijn ze al een tijdje op.
En nee dat is niet stoer, zo zien zwervers eruit.
@dutchbird: wat doe je op deze site als je niets voelt?!
kunst kun je niet uitleggen.wanneer men dat gaat doen is het geen kunst meer.
kan alleen zeggen Briljante spot.
@saya: laat me raden :BMW rijder.
@Alfaspeed
Inderdaad zo ziet er een gemiddelde BMW rijder eruit
drugsverslaafde dronken zwervers met te veel geld
en een scheermesjes fobie.
no offence
@alfaspeed. Reklame is geen kunst. Het is een marketinginstrument.
@dutchbird: je bent echt een nuchtere vogel. 😕