Lancia Ypsilon opnieuw hoofdrolspeler tijdens modeweek in Milaan

Al sinds 2003 is de Lancia Ypsilon een vaste waarde naast de Milanese catwalks gedurende de week van de mode. Die taak zet de nieuwe Ypsilon als ‘Fashion City Car’ onverminderd voort. Lancia is naast cinema en zeilsport ook vaak terug te vinden in de wereld van kledingontwerpers en design. Online doet het stijlvolle merk uit Turijn dit al een tijdje letterlijk via LanciaTrendVisions.com, Lancia’s unieke internationale webmagazine, dat speciale aandacht heeft voor jonge beginnende ontwerpers uit diverse landen. Vorig jaar was Lancia’s kleinste bijvoorbeeld ook sponsor van het programma Hollands Next Topmodel.

De modeweek van Milaan ging gisteravond van start in het ‘Chiostro dei Pesci’ een prachtige Renaissancistische binnentuin in hartje Milaan, dat onderdeel is van een al even indrukwekkende Franciscaans complex ‘I Chiostri di San Barnaba’ met kerk (S. Maria della Pace 1466). Sfeer- en stijlvoller kon niet. Lancia had voor de gelegenheid de Ypsilon voorzien van gewaagd maar chique rokerig design. Deze unieke Ypsilon heet P/E 2013 en is namens LanciaTrendVisions.com aanwezig was bij de presentatie “Once Upon My Time”, een nieuwe collectie van Artisanal, een creatie van fashion designer Fabrizio Talia. Zijn collectie bestaat ook uit twee industriĆ«le ontwerpen die in samenwerking met ontwerper Diego Erre zijn gerealiseerd en onder de titel “Up&More” op LanciaTrendVisions te zien zijn. Bezoekers kunnen daar hun voorkeur kenbaar maken. De Lancia Ypsilon P/E 2013 is de hele week op diverse hotspots rond dit event te zien.

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.