Lancia telt af voor 66e film Biënnale van Venetië

Lancia Filmfestival Venetië

Op de website die toegwijd is aan de Delta is een eerste aanloop naar een van de grotere filmbeursen van Europa te zien. De 66e filmbeurs van Venezië die gehouden zal worden op de Biennale di Venezia, zal zoals we inmiddels weten voor de vierde maal op rij gesponsord worden door Lancia. De Biennale is al sinds 1895 een van de meest prestigeuse verzamelpunten van de wereld, voor de meest recente bezienswaardigheden op het gebied van beeldende kunst, architectuur, dans, muziek, theater, fotografie en film. Van 2-12 september is voor de laatste categorie op het Lido di Venezia  de 66e editie van de Mostra ‘Internazionale d’Arte Cinematografica’ te zien. Oftewel een internationale filmbeurs die zal worden ingeluid met de nodige rode lopers en gepoederde sterren. Lancia is ook dit jaar er weer bij en zal dat op een nóg opmerkelijkere wijze doen dan ooit. Naast de nodige chique Delta’s om een horde sterren te begeleiden richting voordeur, is er nu ook een spectaculaire aanloop over water te verwachten. Zoals u heeft kunnen lezen op Auto Edizione heeft Lancia een speciale Powerboat met 1120 pk laten ontwikkelen waarmee in Venetiaanse setting, als in een film, richting kade en publiek zal worden gevaren. We verwachten op de boot de grotere sterren van het cinematografische firmament. De boot zal officieel door Lancia aan het publiek worden onthuld op het terras van het speciaal ingerichte Lancia café.

Nog maar kort na de première van de film Angels en Demons verwachten we dat dit opnieuw een hoogtepunt zal zijn voor Lancia in de wereld van de filmindustrie.

[nggallery id=43]

Deel dit artikel:

7 gedachten over “Lancia telt af voor 66e film Biënnale van Venetië

  • 4 oktober 2009 om 21:56
    Permalink

    Ligt het aan mij, of ziet die delta er wel erg sportief uit? Het lijkt wel of de achterkant naar beneden is geduwd..

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2009 om 21:56
    Permalink

    Hallo Teun: In ieder geval kun je van sportiviteit wel spreken als het hier om gaat 😉

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2009 om 21:57
    Permalink

    Lancia blijft de luxe en perfectie van Italië uitstralen!

    De Delta doet me watertanden, al hadden ze de middenconcole wat aantrekkelijker kunnen maken.

    Nu nog een waardige opvolger voor de Thesis en het plaatje is af. De thesis zou dan wel groter dan de huidige Mercedes S moeten zijn en een uitstraling moeten hebben van pure luxe met alle bedenkbare snufjes aan boord….

    Maar dat zal helaas bij een verre droom blijven vrees ik… 🙄

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2009 om 21:57
    Permalink

    Zo groot hoeft niet direct natuurlijk (al snap ik nu je voorkeur 😉 ) Een middelgrote Lancia is iets wat perfect bij het merk past. De Thema was tenslotte ook eerder een E segment auto destijds dan een D segment. Helemaal met een 8.32 motor.

    Een soort nieuwe Flaminia is ook goed idee Big Alfa Lover. Maar een Thema opvolger daar weer onder zou een mooie start zijn.

    (PS: de middenconsole van de Delta Executive zal je wél bevallen denk ik 🙂

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2009 om 21:57
    Permalink

    @Mattia Mariani: maar denk je dat een nieuwe Thema wel verkocht zou raken? Het Lancia publiek is een niche publiek hé 😉

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2009 om 21:57
    Permalink

    Als Jaguar een wat saaie XF kan slijten…waarom nie

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2009 om 21:58
    Permalink

    @Mattia Mariani:Ok je hebt gelijk de XF is wat de buitenkant betreft niet echt baandoorbrekend (alhoewel vergeleken met de vorige Jaguar modellen dat wel het geval is maar wij zijn dan ook verwend hé;)).

    Maar de binnenkant is wel proper! Vooral de middenconsole daar kan je wel uren naar kijken, die kant zouden Alfa, Fiat en zeker Lancia ook moeten op gaan… 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.