Lancia start reclamecampagne Ypsilon Red&Black
Lancia start een uitgebreide publiciteitscampagne om een vooral jonger publiek naar de nieuwe Ypsilon Black&Red te lokken. Deze teaser van dertig seconden vormt een eerste aanloop en in Bologna zal tevens de officiĆ«le presentatie van dit trendy basismodel plaatsvinden. De pakkkende titel “Monotono sarai tu“, is een plaagzinnetje waarin Lancia de kijker ‘beschuldigt’ van een ‘eentonige’ smaak. Daarom komt het met deze Bicolore in de combinatie zwart en rood. Lancia benadrukt hiermee dat een combinatie van twee kleuren, vooral bij het stijlvolle merk uit Turijn past. De Lancia Ypsilon Black&Red is weliswaar een basismodel, maar doet niet echt onder voor rijker uitgeruste exemplaren (Pack iLook of Pack iLike, 15 ich lichtmetalen velgen, HiFi Music stereo installatie, getint glas, radio cd/mp3). Ook dat is heel erg Lancia. In Nederland heb je een Ypsilon Black&Red al voor 13.400 euro en is behalve met 1.2 8V ook verkrijgbaar met de briljante TwinAir van 85 pk (vanaf 14.400 euro).
httpvh://youtu.be/H9e2fssSZFM