Lancia start nieuwe reclamecampagne voor de Delta

delta reclame

Lancia blijft de geweldige Delta aanprijzen en dat is meer dan terecht. In een reeks nieuwe reclamespotjes, waarvan je hier al hebt kunnen lezen dat ze in de maak zijn, is het de ruime hatchback die vanaf dit weekeinde aftrapt. De regie komt op naam van Gabriele Muccino, een bekende Romeinse regisseur. Dat is niet voor niets, want een groot deel van de spotjes zullen ook daadwerkelijk in Rome opgenomen zijn en vertegenwoordigen het stijlvolle zoete leven dat zo goed past bij Lancia past. Nieuwe spotjes voor nieuwe rijke uitvoeringen van de Ypsilon, Voyager, Thema en dus ook de Delta. De Delta EcoChic is ook in ons land verkrijgbaar en rijdt in de nieuwe Italiaanse spot door een fantastisch Toscaan landschap waar wij vorig jaar ook al de Ypsilon doorheen loodsten. Onder het mom van ‘Bi-fuel, Be EcoChic’, wordt in de spotje de 1.4 120 pk versie op LPG aangeprezen. In Nederland heb je deze al voor nog geen 26.000 euro. Het mooiste aan het nieuwe spotje, is dat er volop aandacht zal zijn voor de lange geschiedenis van Lancia. Voor de rest van de reclamecampagne zal dit niet anders zijn. Lancia doet dit niet voor niets, want de spotjes zullen ook buiten Italië te zien zijn uiteindelijk en dus mogelijk ook bij ons.

delta spot

Deel dit artikel:

6 gedachten over “Lancia start nieuwe reclamecampagne voor de Delta

  • 31 maart 2012 om 11:40
    Permalink

    😉 die auto moet nodig eens een special edition hebben.
    bijv een evoluzione,uitgeklopte wielkasten,speedline velgen van de integrale(wit).
    martini trim,paar schaalstoelen met nappaleer.
    200 pk handbak,billstein onderstel.
    hopla,de kennis hebben ze in huis.
    waarom altijd zo behouden?slaapverwekkend…

    Beantwoorden
  • 31 maart 2012 om 12:48
    Permalink

    Neeee! Zou zonde zijn van zo’n beauty! Doe dat maar met ander soortige modellen. 🙄 Ik zou de mensen die dat op hun geweten zouden hebben persoonlijk uit hun auto sleuren! Het is qua styling geen Integrale model zoals toen, dus moet je dat ook niet willen forceren. We zijn geen duitsers..

    Beantwoorden
  • 31 maart 2012 om 13:13
    Permalink

    @ Lancia4Ever: ik geef je gelijk, Lancia is altijd meer ingetogen geweest. Zelfs de Integrale had geen overdreven spoilers, alles was functioneel.

    Wat ik wél zou toejuichen is het afstoffen van het HF-label voor alle modellen. VB een Delta HF zou de 235pk motor van de Giulietta QV kunnen hebben; Een Thema HF met meer dan 300pk, een Ypsilon HF met iets van een 150pk… Maar uiteraard geen spoilers of diffusers, wél een sportief luxueus interieur.

    Beantwoorden
  • 31 maart 2012 om 13:22
    Permalink

    ja zoiets,even een tegenhanger voor die duitse gti tjes.
    een wolf in schaapskleren.
    hf label moet er weer op… 😆

    Beantwoorden
  • 31 maart 2012 om 16:45
    Permalink

    Jaaa HF logo in een aangepaste titanium grijze grille idd met rood randje. WOW! Al die audi’s het nakijken dankzij een dubbele turbo of zo :mrgreen: (zag zojuist trouwens een up…onwaarschijnlijk dat men dat een nieuw model noemt.. Ik heb plots respect voor iedere daihatsu die ik voorbij zie rijden)

    Beantwoorden
  • 1 april 2012 om 13:47
    Permalink

    @Lancia4ever:

    het is geen “Up”, maar een “Up!”.
    Weer zo’n typisch staaltje duitse marketing-techniek.
    Gooi er een uitroepteken achter de naam, laat het vastleggen en je leest elke titel/kop van een artikel gewijd aan deze vrij stoffige wagen(en nu ben ik vriendelijk), alsof men lyrisch is…
    Toch wel weer akelig uitgekookt.

    Overigens geheel terzijde; het schijnt dat VW ook Ducati wil overnemen…het moet porca miseria niet gekker worden!!!!

    Maar een nieuwe ypsilon, die er iets sportiever uit ziet,is niks mis mee, de ypsilon kan het hebben

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.