Lancia ook hoofdsponsor van de 68ste film Biënnale van Venetië

Lancia Biennale Venezia

Het is al weer drie jaar geleden straks dat dankzij de film Angels & Demons met Tom Hanks, Lancia ook zelf een beroemdheid naar de rode loper bracht in de vorm van de prachtige Delta. Inmiddels is de film al op televisie geweest en is de Delta nog altijd niet populair maar ook niet onbekend. Lancia kan deze zomer echter weer meer van zich laten horen. De autobouwer uit Turijn zal dit jaar op een van de meest bekende filmfestivals in de wereld, de 68ste ‘Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica Biennale di Venezia, voor de zesde keer op rij hoofdsponsor zijn van het evenement. De Lancia Delta toont van 31 augustus tot 10 september z’n nieuwe gezicht terwijl het allerlei beroemdheden op plaats van bestemming brengt. Wij vinden dat het wennen blijft zo’n nieuwe grille, maar de Delta zal nog minstens tot 2014 zijn elegante lijnen op de markt blijven brengen en wellicht dat dat voor ons Lancia-adepten de in onze ogen meer anonieme façade uiteindelijk voldoende compenseert. Lancia brengt uiteraard ook de nieuwe vijfdeurs Ypsilon naar de Biënnale. Uiteraard is er ook weer het Lancia Café waar iedereen een feestje kan vieren.

 

Deel dit artikel:

7 gedachten over “Lancia ook hoofdsponsor van de 68ste film Biënnale van Venetië

  • 12 mei 2011 om 16:10
    Permalink

    Stop toch met zeuren over die grille : ik vind ze véél mooier dan die overdreven “walvismuil”.
    In de jaren ’70 hadden de Lancia’s ook horizontale lijnen in de grille (en zelfs ‘blokjes’).

    Gisteren op (de Belgische) TV (VT4 of Kanaal 2) de spot met dat schip gezien.
    De spot eindigt met : NEW LANCIA DELTA GAMMA : huh ?!?

    Gaan de mensen nu de showroom binnenkomen en vragen achter de “Delta Gamma” ??? Of is dit ter voorbereiding van de “nieuwe” Delta in 2013 / 2014, dat het huidig model opschuift naar de naam ‘Gamma’ ?
    Eigenaardig, eigenaardig.

    Beantwoorden
  • 12 mei 2011 om 18:44
    Permalink

    Doet me wel denken aan de Gamma coupe.. dat was nog eens een echt Lancia…

    Beantwoorden
  • 13 mei 2011 om 06:48
    Permalink

    In Belgie wordt het woord gamma gebruikt in plaats van assortiment of modellenlijn.niet zo moeilijk.

    Beantwoorden
  • 13 mei 2011 om 21:34
    Permalink

    “”de auto ook op de bouwmarkt kunt krijgen als doe-het-zelf-kit.””
    😆

    Maar dan is het aan de familie Bakeljauw om hem te promoten !! 😉

    De reklame eindigt dus met deze zin, alle letters in hetzelfde schrift én grootte : NEW LANCIA DELTA GAMMA
    Er staat NIET : ontdek het gamma van de New Lancia Delta.
    Of : ontdek het NEW LANCIA DELTA-gamma.

    Ik vrees dat sommigen echt wel achter de Delta Gamma gaan vragen…

    Mijn gedacht (oh nee, da’s van een ander programma)

    Beantwoorden
  • 24 mei 2011 om 21:49
    Permalink

    Weer de reklame op 1 van de vlaamse TV stations gehoord (VT4).

    Ik blijf de tekst gewoon stom vinden :
    “”Ontdek de nieuwe LANCIA DELTA GAMMA””
    ”De … gamma” sorry, maar iedereen zegt HET gamma.
    De gamma = de doe-het-zelf zaak.

    Ik vraag mij echt af welke kwiet deze tekst heeft uitgevonden.

    De LANCIA DELTA GAMMA: jaja, naamwijziging op komst ?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.