John Pauls nieuwe FGAN ‘brand country manager’ AlfaRomeo

Met ingang van 1 februari versterkt de 42-jarige John Pauls de gelederen van Fiat Group Automobiles Netherlands B.V. en wordt hij als ‘Brand Country Manager’ verantwoordelijk voor de verkoop en marketing van Alfa Romeo.

Fiat Group Automobiles Netherlands B.V. (FGAN) heeft sinds mei, toen Alfa Romeo weer onder de hoede van FGAN viel, een aantal belangrijke stappen gezet t.b.v. de versterking van Alfa Romeo. Zowel extern als binnen de organisatie in Nederland zijn er de nodige aanpassingen en investeringen gedaan. Om de verkoop en de merkidentiteit verder te stimuleren is Pauls aangesteld.

John Pauls heeft ruim 14 jaar ervaring in de automotive sector. Zijn laatste functie was ‘product marketing director’ bij Mitsubishi Motors Europe BV. John Pauls rapporteert rechtstreeks aan Jan Flipsen, Algemeen Directeur Fiat Group Automobiles Netherlands B.V., en zal zijn ruime kennis en ervaring van de automotive branche volop kunnen aanwenden in het commerciële belang van het merk.

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.