Heidi Klum op de foto met Maserati
Maserati viert in de VS haar 100 jarige bestaan met een uitgebreide reclamecampagne, zoals deze fotoshoot met het Duitse model Heidi Klum. De shoot staat uitgebreid te bewonderen in het veel gelezen (en bekeken) Amerikaanse Sports Illustrated dat met dit nummer bovendien markeert dat het al 50 jaar over sport en mooie dames publiceert. Maserati en Klum vullen maar liefst 7 pagina’s in de rubriek ‘Beyond the Swimsuit’. De Maserati Ghibli, GranTurismo MC Trofeo en Quattroporte Ermenegildo Zegna Limited Edition spelen een overtuigende rol als stijlvolle figurant.
Heidi Klum mocht ook rondjes rijden en deed dat naar eigen zeggen met veel plezier. De Duitse valt dus volledig voor de Italiaanse charme. Een gouden greep is bovendien ook de keuze voor een uitgebreide publicatie in Sports Illustrated. Het Californische blad heeft volgens Maserati-baas Harald Wester inmiddels een iconische status bereikt in de VS en vormt dus een perfect podium voor het Modenese merk met de drietand, dat overzees de komende jaren flink aan marktuitbreiding zal doen.
Dat is dan
Duits design waar ik WEL voor warm loop