Fiat start Amerikaanse promotiecampagne te water
Fiat vaart de komende tijd met de 500, 500C en 500L naar Miami, Santa Monica, San Diego, Chicago, San Francisco en New York City. Inderdaad je leest en ziet het goed, over het water dit keer en niet de weg. De varende Fiat’s konden we je onlangs al tonen, maar nu is er ook een 500L bijgekomen. Deze verrassende manier van aandacht trekken van het publiek, startte op 2 augustus tijdens het door Fiat zelf georganiseerde event Urban Surf Party dat de bovengenoemde 6 locaties passeert.
De eerste presentatie vond inmiddels plaats nabij het Bass Museum of Art in Miami en trok flink wat aandacht. Fiat gaf een strandfeestje waarbij niemand last had van te harde of verkeerd gekozen muziek. Gasten konden namelijk zelf kiezen en genieten dankzij de koptelefoons van Beats (partner van Fiat) die werden uitgedeeld. Vervolgens toonde Fiat haar succesvolle gamma over het water.
leuk, wat men noemt positieve reclame! In Amerika heeft men blijkbaar veel fantasie. Daar kunnen de reclamebureaus hier nog wat van leren.
Pff,
Wat een baan heb je als je dat allemaal mag verzinnen en van hogerhand wordt het nog goed gekeurd ook!
Waar moet ik solliciteren om dat ook te mogen verzinnen en betaald krijgen?!