Fiat raadt concurrent af in reclamespot voor de Punto 2012
De vernieuwde Fiat Punto (2012) wordt momenteel flink aangeprezen in Italië, dankzij een nieuwe publiciteitscampagne. In dit spotje richt Fiat zich tot de consument en geeft de autobouwer uit Turijn een advies in het nadeel van de concurrentie; De naam ‘Polo’ heeft volgens Fiat namelijk veel meer met een sport te maken, ‘Mini’ vooral met een heel kort rokje en ‘Fiësta’ met een feestje… De naam Punto staat vooral voor de auto die goed bevalt, ‘punt’ uit. Ook in ons land wordt de B-segment Fiat volop aangeprezen en ontvang je deze maanden fikse kortingen op bijvoorbeeld een Punto Mylife. Daarom reden we onlangs met de MyLife rond om te zien hoeveel auto je voor zo’n belastingvrij model terugkrijgt. Lees binnenkort onze review.
httpvh://youtu.be/GBHJMgDbsVE
Ludieke oplossing van de mannen van FGA om de concurrentie zo te lijf te gaan 😆
Huh… € 9.500 ? En nog wel met airco. Pfff wat betalen wij dan relatief veel belasting op een kleine auto.
Mooie reclame.
En ja: in Nederland zijn de prijzen voor auto’s belachelijk hoog…