Mirafiori snakt naar hogere productieaantallen
Een matig jaar. Na enkele jaren van vruchtbare bloei voor Italië’s grootste en meest historische kraamkamer voor de productie van
Lees meerStellantis nieuws
Een matig jaar. Na enkele jaren van vruchtbare bloei voor Italië’s grootste en meest historische kraamkamer voor de productie van
Lees meerOnzekerheid neemt toe ondanks hoogwaardige productie en toekomstig productieplan. Italianen zijn vaker dan ons melancholisch van aard. De reden voor
Lees meerNieuwe investeringen. Vorige week is met bonden besproken hoe Mirafiori door kan groeien als producent van auto’s uit het hogere
Lees meerVan Opel tot Lancia. Melfi pruttelt al een paar jaar en teert vooral op Jeeps (Compass en Renegade). Geen hoogdravende
Lees meerHeropleving. Mirafiori, het gigantische erfgoed van FIAT’s productieve hoogtijdagen, leeft voor een deel weer op dankzij de inwerkingstelling van de
Lees meerDe duurzame en betaalbare auto van de toekomst. Mirafiori, ooit gebouwd als ideale kraamkamer voor massaproductie. Dat laatste staat al
Lees meerHerstel voor de Italiaanse auto-industrie. Er lijkt licht aan het einde van de tunnel; Italië snakt al jaren naar meer
Lees meerHoofdrol voor Melfi. Stellantis CEO Carlos Tavares heeft officieel bevestigd dat het middensegment platform STLA medium voor EV’s gebouwd gaat
Lees meer‘Io sono Giorgio.’ Eigenlijk had dat de titel boven dit bericht moeten zijn, maar dat zou best verwarrend over kunnen
Lees meer