Het ‘Italiaanse DNA’ van STLA Large
D/E-Evo, Giorgio-(E) en STLA Large. Het ligt allemaal in elkaars verlengde. FCA wilde in de laatste 10 jaar van haar
Lees meerStellantis nieuws
D/E-Evo, Giorgio-(E) en STLA Large. Het ligt allemaal in elkaars verlengde. FCA wilde in de laatste 10 jaar van haar
Lees meerEen matig jaar. Na enkele jaren van vruchtbare bloei voor Italië’s grootste en meest historische kraamkamer voor de productie van
Lees meerOnzekerheid neemt toe ondanks hoogwaardige productie en toekomstig productieplan. Italianen zijn vaker dan ons melancholisch van aard. De reden voor
Lees meerNieuwe investeringen. Vorige week is met bonden besproken hoe Mirafiori door kan groeien als producent van auto’s uit het hogere
Lees meerVan Opel tot Lancia. Melfi pruttelt al een paar jaar en teert vooral op Jeeps (Compass en Renegade). Geen hoogdravende
Lees meerHeropleving. Mirafiori, het gigantische erfgoed van FIAT’s productieve hoogtijdagen, leeft voor een deel weer op dankzij de inwerkingstelling van de
Lees meerDe duurzame en betaalbare auto van de toekomst. Mirafiori, ooit gebouwd als ideale kraamkamer voor massaproductie. Dat laatste staat al
Lees meerHerstel voor de Italiaanse auto-industrie. Er lijkt licht aan het einde van de tunnel; Italië snakt al jaren naar meer
Lees meerHoofdrol voor Melfi. Stellantis CEO Carlos Tavares heeft officieel bevestigd dat het middensegment platform STLA medium voor EV’s gebouwd gaat
Lees meer