Dit is het Nederlandse reclamespotje van de nieuwe Fiat Panda!

Panda reclame 2012

En dit is dan het spotje dat in Nederland op de beeldbuis te zien zal zijn vanaf de marktintroductie volgende week. Vanmiddag vertelden we al dat Mike Tyson op andere markten zal optreden naast de compacte vijfdeurs Fiat, maar dat is misschien niet iets wat helemaal past bij de Nederlandse kijk op een praktische Italiaanse auto. Gelukkig geen bokser met een gouden tand, maar beelden die passen bij waar het moderne Fiat voor staat. Zo kan de Nederlandse consument zien dat er ook zuidelijker dan Wolfsburg en Ingolstadt hele moderne auto’s worden gebouwd met een degelijk en betrouwbaar karakter, zonder ook maar een moment saai te zijn. We hopen dat Fiat ‘m vaak zal tonen en vooral…dat er veel nieuwe Panda’s in ons land verkocht gaan worden.

We zijn er als een van de eersten bij om jullie dit te tonen, maar we verklappen je ook alvast dat we een van de eersten zullen zijn die met de Panda door Nederland naar een bijzondere bestemming zullen rijden. Houd onze website dus goed in de gaten dit weekeinde!

httpvh://youtu.be/KgiguixpzjE

Deel dit artikel:

11 gedachten over “Dit is het Nederlandse reclamespotje van de nieuwe Fiat Panda!

  • 8 februari 2012 om 21:34
    Permalink

    @niccolo: Spot on? Neee irritant eerder en meer iets voor een zoveelste energie maatschappij…denk steeds dat er een scheetje in gelaten wordt. :mrgreen: Nee doe mij die hierboven maar. Das pas karakter 8)

    Beantwoorden
  • 8 februari 2012 om 22:02
    Permalink

    saai = cool in dit geval.. die vage spotjes zijn over het algemeen toch slecht voor de verkoop ๐Ÿ™„

    Beantwoorden
  • 8 februari 2012 om 22:16
    Permalink

    @ Lancia4ever;

    Helaas heb je gelijk; saai(cool) verkoopt hier in NL beter, kijk maar naar die producten uit wolfsburg en Ingolstad in NL

    Beantwoorden
  • 8 februari 2012 om 23:36
    Permalink

    Fiat heeft in een ver verleden het tegendeel bewezen: Met de Fiat panda lach je iedereen uit. Moeten ze nu weer doen. Verstokte VW rijders krijg je toch niet uit hun Up! met een gekunsteld zakelijke commercial, die haaks staat op het karakter van de Panda. Boodschap past niet bij het product en dat is per definitie fout.

    Beantwoorden
  • 9 februari 2012 om 11:39
    Permalink

    De communicatie rondom de Panda gaat sowieso alle kanten uit. Aan de ene kant speels (dat tekenfilmpje en ‘de nieuwe Panda is niet in een hokje te stoppen), aan de andere kant serieus (dat filmpje over de productie in Italiรซ). Deze commercial is een halfbakken tussenweg en zegt mij niet zoveel. Jammer, want er is genoeg inspiratie bij Fiat om er een goed verhaal van te maken. Bovendien is de Panda geen auto die een ‘dertien-in-een-dozijn-spotje’ moet hebben.

    Beantwoorden
  • 9 februari 2012 om 11:42
    Permalink

    Ohja, voor de oplettende kijkers: zie ik daar niet een lagere vanafprijs in beeld verschijnen? 8.990 euro, i.p.v. 9.290 euro.

    Beantwoorden
  • 9 februari 2012 om 12:40
    Permalink

    Vind het juist een verademing dit filmpje op al dat ernstige gewauwel van das auto, vorsprung durch technik und wir leben autos…

    ‘From Italy with love/dal Italia con amore’.. Laat de NL-er maar weten dat er al decennia lang hoogwaardige techniek gebouwd wordt in Italia. Het laat eindelijk eens zien dat Italianen ook weg kunnen komen met iets serieus ipv alleen maar een arty-farty spotjes die niet wordt begrepen door Henkie en zijn vrouw. Juist bij de Panda is dat heel erg op z’n plaats.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.