Charlie Sheen gaat met Abarth dame aan de haal in commercial
Abarth gaat verder met het op de Amerikaanse markt aanprijzen van de 500 met schorpioen. Opnieuw verschijnt de charmante Italiaanse dame uit het eerste spotje ten tonele, dit keer…samen met Charlie Sheen. Iedereen kent de Amerikaanse vrouwenverslinder wel van de comedy ‘Two and a half men’. Sheen is misschien wel bij uitstek dé enfant terrible van het Amerikaanse witte doek en staat niet bepaald bekend vanwege zijn onbesproken gedrag, zowel voor de camera als wanneer deze uit is. Abarth gebruikt dit nu om de pit van dit merk te benadrukken en vooral..om mannelijke klandizie naar de showroom te lokken. Ook het kleine formaat van wat men in Amerika voluit de Fiat 500 Abarth noemt, wordt naar voren geschoven als een voordeel; je kunt er zelf onder huisarrest meer door je villa knallen tijdens een feestje.
Overigens hebben we nu ook de identiteit van deze onder heren veelbesproken dame kunnen achterhalen; Het gaat om het Roemeense lingeriemodel Catrinel Menghia….(in Italië roept men reeds Catrinel M*nchia!) Voor de mensen die nog niet zo goed begrijpen om wie het gaat… hebben we nog voor de zekerheid een totaalplaatje van haar hierboven geplaatst. Zo twijfelachtig als het succes van de spotjes met J-Lo waren, zo succesvol en een schot in de roos is de campagne van Fiat North America voor de Abarth. Hopelijk zien we dit terug in de verkoopcijfers. Sheen geeft in ieder geval het juiste signaal af, samen met deze dame.
httpvh://youtu.be/jjYxE2VD7VE
goede wijn behoeft geen krans.
maar deze is wel een loeki waard!
Geweldig!
heerlijk (amerikaans)politie incorrect!
En zij is ook een loeki waard, hoeft ze niet eens een tekst voor te hebben
Doe mij die maar 🙂
die eerste reclamespot is wel niet meer beschikbaar….
Bavaria gaat ook een commercial met Charly maken als opvolger van die met Hugh Hefner. Geen rol meer Charly in Two and a half men dus dan maar je geld verdienen met tv commercials. Maar dan allen die op hoog niveau zijn, dat wel weer natuurlijk 🙂
Lusso schrijft: “”die eerste reclamespot is wel niet meer beschikbaar….””
Toch wel : volg de link in het artikel.