Alfa Romeo Junior verkoopt goed en Q4 is nu ook beschikbaar

Bewezen aantrekkelijk.

De Alfa Romeo Junior laat zien dat het van groot strategisch belang is voor het Milanese merk. De verkoop trekt flink aan in Europa. Alfa Romeo noteerde al meer dan 22.000 orders voor de goed sturende compacte B-UV en kon daardoor als merk 20% meer auto’s aan de man brengen gedurende de eerste maand van 2025 ten opzichte van vorig jaar. Het gamma van deze fijne en stoere auto is inmiddels flink uitgebreid. Zo komt ie als stijlvolle INTENSA en is de vierwielaangedreven Ibrida Q4 vanaf nu leverbaar. Deze laatste wordt nu middels een nieuwe publicitaire campagne warm aanbevolen. Winterse plaatjes vormen natuurlijk het ideale decor voor deze koersvaste Q4. De Junior is vooral op de Italiaanse thuismarkt, in Frankrijk en in Spanje een rijzende ster in het kleine segment van luxere UV’s.

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.