Fiat 500 3+1 heet de Trepiuno officieel
Geen Italiaanse tongbreker.
Fiat heeft er voor gekozen om in het geval van de 500 niet te veel Italiaanse taalkennis te eisen van de klant. De ‘Trepiuno’ die vanmorgen is gepresenteerd, heet nog steeds zo, maar dan in cijfers uitgedrukt. Dus 3+1.
Rijk uitgerust.
Ook de Fiat 500 3+1 gaat eerst in première als rijk uitgeruste La Prima editie. In drie tinten Rose Gold (foto), Glacier Blue en Onyx Black. De Fiat 500 3+1 La Prima is standaard uitgerust met Full LED koplampen met ‘Infinity’ design. Verder heeft deze uitvoering 17 inch velgen in twee tonen, chrome lijsten rond de zijramen en de zijkant. Stoelen en dashboard met Ecopelle leer. FIAT belettering op de bekleding. Stuur in twee tonen en een speciale badge waarop “La Prima” staat geschreven. Elektrisch verstelbare stoelen (6 standen) is ook standaard, evenals automatisch dimmende binnenspiegel en 360 graden parkeersensoren rondom. De auto kan middels de Fast charge van 85 kW met Mode 3 kabel van 11 kW geladen worden. Thuis en in het openbaar. Level 2 autonoom rijden is ook mogelijk, plus elektronische inventies als Intelligent Adaptive Cruise Control (iACC) and Lane Centering, Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake met voetgangers en fietsers herkenning. Intelligent Speed Assistant, Lane Control en elektronische handrem. Het infotainmentsysteem bestaat uit een UConnect 5 met TFT 7’’ scherm, Radio 10.25’’ Touch Screen NAV, DAB, Wireless CarPlay / Android Auto, Uconnect Box (verbonden met live services) en draadloos laden voor smartphone.
[nggallery id=1267]
Ik zou niet weten waarom je nog een gewone 3-deur 500e zou kopen met de komst van de Trepiuno.
Deze koop ik niet want daar past mijn schoonmoeder in overdwars!
@HZW : Waarom nog een gewone ipv de Trepiuno ? Misschien omdat die laatste enkele 100-den Euro’s duurder is ? De prijzen lopen telkens op qua uitrustingsniveau, batterijpakket en de keuze uit de 3 carosserievarianten.
Een positief artikel op Autointernationaal (korte rijtest) : https://www.autointernationaal.nl/2020/11/test-fiat-500e-2/
Vermits mijn rectie nog altijd in “”pending approval”” staat, dan maar een extra keer posten :
@HZW : Waarom nog een gewone ipv de Trepiuno ?
-> Misschien omdat die Trepiuno zo’n 2.000 Euro duurder is ? De prijzen lopen telkens op qua uitrustingsniveau, batterijpakket en de keuze uit de 3 carosserievarianten.
Een positief artikel op Autointernationaal (korte rijtest) : https://www.autointernationaal.nl/2020/11/test-fiat-500e-2/
(zal wel in “pending approval” blijven ? )
Bij “rectie” moet je een “a” toevoegen.
Geen “e” ….
Reactie dus.