Fiat Ducato spotje richt zich op modern ondernemen

ducato spotje

In combinatie met het marktdebuut van de nieuwe generatie Ducato, lanceert Fiat Professional ook een reclamecampagne met een mooie zakelijke look. Bureau Leo Burnett is verantwoordelijk voor het eindproduct dat volgens ons ook duidelijk raakvlak heeft met nieuwe spotjes van Chrysler uit Detroit. Een mooie wat epische benadering met een duidelijke boodschap. Net als in die veel in Super Bowl finales gedraaide boodschappen, roept Fiat Professional in z’n uitingen steevast een gevoel van trots op. Italiaanse productiviteit en ondernemerschap met een duidelijk internationaal karakter. Fiat’s bedrijfswagens zijn dan ook een mondiaal succes en een vaste waarde op de markt.

[nggallery id=1047]

‘A new generation at work’ is de moraal achter het spotje van de Ducato editie 2014 uit de  al even vernieuwde fabriek in Atessa. Het spotje dat opgenomen is door Maki Gherzi voor Bedeschifilm, is sinds deze week op de Italiaanse zenders te zien en zal ook op andere markten getoond worden. De fotografie komt op naam van de Nederlander Erwin Steen en heeft dezelfde wat cinematografische stijl.

httpvh://youtu.be/-jZ8tJCt62M

httpvh://youtu.be/Rl7Cm26KayU

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.