Fiat Ducato spotje richt zich op modern ondernemen
In combinatie met het marktdebuut van de nieuwe generatie Ducato, lanceert Fiat Professional ook een reclamecampagne met een mooie zakelijke look. Bureau Leo Burnett is verantwoordelijk voor het eindproduct dat volgens ons ook duidelijk raakvlak heeft met nieuwe spotjes van Chrysler uit Detroit. Een mooie wat epische benadering met een duidelijke boodschap. Net als in die veel in Super Bowl finales gedraaide boodschappen, roept Fiat Professional in z’n uitingen steevast een gevoel van trots op. Italiaanse productiviteit en ondernemerschap met een duidelijk internationaal karakter. Fiat’s bedrijfswagens zijn dan ook een mondiaal succes en een vaste waarde op de markt.
[nggallery id=1047]
‘A new generation at work’ is de moraal achter het spotje van de Ducato editie 2014 uit de al even vernieuwde fabriek in Atessa. Het spotje dat opgenomen is door Maki Gherzi voor Bedeschifilm, is sinds deze week op de Italiaanse zenders te zien en zal ook op andere markten getoond worden. De fotografie komt op naam van de Nederlander Erwin Steen en heeft dezelfde wat cinematografische stijl.
httpvh://youtu.be/-jZ8tJCt62M
httpvh://youtu.be/Rl7Cm26KayU