Lancia on Tour met mobiele showroom over stijl

Lancia trekt deze maanden alles uit de kast om haar merkidentiteit letterlijk naar de mensen toe te brengen. Uiteraard vindt dit vooral op Italiaanse bodem plaats, waar Lancia het goed doet met een marktaandeel van 5,25% (7499 auto’s in april). Niet alleen middels een uitgebreide reclamecampagne of zelfs een korte film, maar ook door met een mobiele showroom langs diverse Italiaanse steden in samenwerking met een aantal andere Italiaanse merken die design en ‘La Dolce Vita’ hoog in het vaandel hebben staan. Samen met Italia Independent (designlabel van Lapo Elkann), Venchi (chocolade) en Alessi (design gebruiksvoorwerpen) presenteert het mooie merk uit Turijn ‘The Italian way of life’ in steden als Venetië, Turijn, Napels, Rome, Alessandria, Forte dei Marmi, Catania en Milaan. Lancia’s slogan is op het moment niet voor niets ‘Eleganza in Movimento’ (Elegantie in beweging).

In de mobiele showroom staan de Ypsilon, Thema en Voyager. De tour duurt tot eind september. Potentiële klanten kunnen prijzen winnen van de bovengenoemde merken. Het komt overigens meer voor dat Lancia de klant opzoekt tegenwoordig. Een tijdje geleden schreven we over de tour in België in het kader van de Lancia Leasevloot (‘Lancia Fleet on Tour’).

Deel dit artikel:

2 gedachten over “Lancia on Tour met mobiele showroom over stijl

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.