Nieuwe Amerikaanse Fiat 500 spot haalt de Italiaan in je naarboven
Fiat introduceert in de VS een nieuw spotje; Succes zit vaak in de kleinste dingen heeft men bij Fiat North America ontdekt. Daarom begint men de zoveelste reclamecampagne rond de Fiat 500 met een bekende figurant en een baby en kiest men opnieuw voor een gezonde dosis humor. Dure contracten met een popster als Lopez, hebben niet gebracht wat Fiat ervan verwachte, hoewel de 500 nu wel echt begint te lopen. Fiat verkocht in Amerika in januari zo’n 3227 stuks, wat de beste verkoopmaand is sinds de lancering van het merk vorig jaar. Het staat gelijk aan een toename van 69% in vergelijking met de maand ervoor. In totaal staat de teller sinds maart vorig jaar nu op 31.153 stuks, waarvan er 24.907 in de VS zijn verkocht en 6246 in Canada.
De man achter het stuur in dit spotje kennen we van de mooie en grappige Abarth-reclame waarin Italiaanse verleiding een grote rol speelde en achterin treffen we een schattig baby’tje, die een stuk bijdehanter is dan je denkt. Fiat gooit het nu op de Italiaansheid van de 500, net als in het spotje met de mooie dame. Het jongetje doet een bekend Italiaans en vragend gebaar met het handje en geeft daarbij de opmerking; “Wat kijk je nou?” Dol komisch als je het ons vraagt..
httpvh://youtu.be/9CRKrkHGTRM
iemand al de 500 coupe zagato gezien!?
forza italia….