Nieuwe reclamecampagne voor de Lancia Musa

Musa reclame

Lancia lanceert in Italië een nieuwe spotje om de Musa aan te prijzen. Het leuke is dat dit met dezelfde ingrediënten gebeurt als altijd; Een mooie vrouw en een oude Amerikaanse limousine die het aflegt. De mini-mpv van Lancia wordt ook dit keer als ‘City-Limousine’ gepresenteerd. De Musa is in Italië evenals de driedeurs Ypsilon al jaren lang verantwoordelijk voor goede verkoopcijfers, dankzij een prima prijs/kwaliteitsverhouding en uniek raffinement. De Musa is samen met de laatste exemplaren van de driedeurs Ypsilon nog de enige Lancia met de klassieke grille, zoals we die ook ooit in het groot op de stijlvolle Thesis zagen. De Musa wordt in Mirafiori gebouwd en blijft voorlopig nog gewoon in productie tot er een opvolger komt op het ‘Ellezero’ platform. De Musa begint in het thuisland bij 13.500 euro en is als ‘Diva’ standaard rijk uitgerust. Meestal zit er een 1.4 benzinemotor onder de kap met 95 pk.

httpvh://youtu.be/qIk_yU1cvOc

Deel dit artikel:

Een gedachte over “Nieuwe reclamecampagne voor de Lancia Musa

  • 7 oktober 2011 om 11:39
    Permalink

    Wat een ironie. Die ‘Amerikaanse’ limousine heeft binnenkort ook een Lancia-logo 😈

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.