Lancia maakt nieuwe promo in Rome in ‘Dolce Vita’ filmstijl

Ypsilon Dolce Vita

Lancia gaat in Genève een nieuw pakket aanbieden op de Gold versies, van alle Lancia-modellen, van Ypsilon tot Voyager. Dat lijkt een voetnoot, maar voor wie van Lancia houdt is het eigenlijk groot nieuws. Dat houdt namelijk in dat evenals op vele modellen uit een recent en verder verleden, er naast de technische extra’s ook steeds meer prachtige variaties beschikbaar zullen worden als het gaat om combinaties in kleur en afwerking. De Ypsilon ‘Collezione 2012′ (foto onder) is zo’n voorbeeld van nieuw raffinement volgens een goede traditie.

Lancia Dolce Vita pack

Om dit aan te prijzen, nam Lancia deze week een promotiefilm op, onder leiding van regisseur Gabriele Muccino. De beelden zijn in Rome in de sfeer van Fellini’s legendarische ‘La Dolce Vita’ uit 1960 opgenomen, een beeldtaal dat voor 100% bij Lancia past. Hoofdrolspelers in deze promotiefilm zijn Francesco Scianna en Lidia Vitale. De nieuwe commercial zal tijdens het filmfestival in Venetië gepresenteerd worden, waarvan Lancia al jaren hoofdsponsor is.

Lancia’s nieuwe exclusieve pakket (vermoedelijk heet deze dan ook ‘Pack Dolce Vita’) op de Gold-modellen gaat dit voorjaar in première en bestaat voor de Ypsilon bijvoorbeeld uit rijke extra’s als Cruise Control, getint glas, Magic Parking en regensensor. Op de Thema moet je denken aan standaard de 506 Watt HiFi Alpine met 9 boksen en Pack Safety Tech. Op de Delta heb je dan standaard een zelfdimmende binnenspiegel, Magic Parking en Instant Nav navigatie, vergelijkbaar met de huidige ‘Lounge’.

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.