Nieuw spotje van de Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo start vanavond een nieuwe reclamecampagne voor de Giulietta. Je kunt gerust spreken van een groot publicitair offensief, want na de bewerkelijke spotjes van Ypsilon, Delta en de website voor de nieuwe Panda, is dit alweer het vierde wapenfeit binnen één week. FGA laat er dus geen gras over groeien en uiteraard kan de belangrijke en succesvolle Giulietta daarbij niet achterblijven. Het spotje met Uma Thurman won al een prijs en dit kun je zien als een vervolg op die eerste reclameboodschap. “Ik ben Giulietta” klinkt nu door in wat je met Giulietta allemaal kunt doen; “Test me, kijk naar me, raak me aan, bescherm me, bekritiseer me..” Het is dit keer een productie van het bedrijf Akita onder regie van Luca Maroni en naar een idee van Armando Testa. Flavio Ibba is opnieuw verantwoordelijk voor de muziek. De opnames hebben in Barcelona en in de grote zandvlaktes van Navarra plaatsgevonden. In de campagne zal de ‘Alfa TCT’ transmissie flink worden benadrukt nu de levering geen probleem meer zal zijn (foto).
Jammer genoeg duwt Alfa Romeo de briljante slogan ‘without heart we would be mere machines’ weer wat naar de achtergrond.
httpvh://youtu.be/rx3zn8-NzQg
Erg goed spotje..
Kernwaardes van Alfa Romeo komen briljant naar voren!
Net zoals de aanbieding in de vorm van een ondertiteling!
Klasse!
Nee…. dan het spotje van de Mini coupe. Dat is echt bagger
kijk zelf maar:
Ik zag gisteravond voor het eerst een commercial op de STER waarin Zuid-Limburg zich promoot als aantrekkelijke woon- en leefomgeving. Met aan het einde een felrode Giulietta die enkele malen nadrukkelijk in beeld komt, erg fraai. Past wel bij de Bourgondische inborst daar!