Nieuw Lancia Delta spotje speelt zich opnieuw buiten de dampkring af
Lancia doet de laatste tijd veel aan promotie en lanceert nu ook weer een nieuw spotje voor de Delta. Niet alleen voor de nieuwe Ypsilon bedenkt men originele publicitaire vervolgcampagnes, maar ook de onlangs ververste Delta wordt opnieuw aangeprezen. De laatste spot van de Ypsilon kreeg de titel “Forge” en deze creatie voor de Delta heet “Fascination”. Het idee komt van bureau Armando Testa en is geproduceerd door Lebowsky onder regie van Ago Panini. De magische muziek draagt de titel “Carillon” en is een remake van de versie (uit de western ‘For a few dollars more’) van grootmeester Ennio Morricone (door Flavio Ibba). Na een landing op de maan vorig jaar met de Hardblack, is het nu tijd voor een reis door de ruimte, in deze mooie surreële spot. ‘Ruimte’ (‘Spazio’) is hierbij het toverwoord, want dat is wat de Lancia Delta als geen ander aanbiedt in het middensegment (max. 465 liter bagageruimte). De nog altijd uiterst stijlvolle Delta vindt maandelijks voldoende klanten die heel bewust naar een luxueuze hatchback zoeken van een zeer goede kwaliteit. Lancia scoort met dit model weliswaar geen grote aantallen, maar wel behoorlijk constante cijfers. Vooral in Italië.
httpvh://youtu.be/jJ1Uvci_XCg
Het blijft een mooie stijlvolle auto. Zonde dat hij buiten Italië minder verkoopt.