Giulietta ‘car configurator’ nu online!

Smakelijk is de Giulietta sowieso, maar je kunt ‘m nu op die van jou afstemmen.

Op de officiële website van de prachtige nieuwkomer is nu de voor jou perfecte Giulietta samen te stellen dankzij deze nieuwe configurator. Je Alfa ego zal nu helemaal aangezwengeld worden, vooral als een eventuele aankoop aanstaande is. De stijl van de Alfa Giulietta is in de afgelopen maanden reeds een begrip geworden. Een product dat uiterlijk een nieuwe generatie Italiaanse auto’s vertegenwoordigd en waarschijnlijk ook nog garant staat voor unieke rijervaring met het juiste DNA. Na de MiTo QV kunnen we daarom ook niet wachten om deze auto aan de lijve te ervaren bij AutoEdizione.

Het resultaat is een mooie heldere configurator. We zien in het kleurenschema nog maar één kleur rood staan, terwijl de website iets anders deed geloven eerst. Ook het wit is enkel in een matte versie te configureren in tegenstelling tot het zwart en andere metallic laksoorten.

Deel dit artikel:

16 gedachten over “Giulietta ‘car configurator’ nu online!

  • 25 maart 2010 om 11:14
    Permalink

    Mooi… maar wel HEEEL erg traag 🙁
    En idd 170 pk benzine 1 uitlaat.. 🙁
    Maargoed verder: piu bella quel che pensassi

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 11:18
    Permalink

    Ik ga er van uit (en hoop!) dat de bouwkwaliteit van de Giulietta beter is dan van deze site – loopt vast en/of werkt buitengewoon traag. Of zou dat te maken hebben met de grote hoeveelheid configurator-aanvragen die de website nu moet verwerpen ! 😉

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 11:31
    Permalink

    VerwerPen doet ie zeker 😉
    Verwerken is een doel 🙂

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 11:52
    Permalink

    In de tweede zin staat Giuelietta. Dit moet natuurlijk Guilietta zijn 😆

    Ben blij dat eindelijk de car configurator online is.

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 12:56
    Permalink

    Ik neem aan dat je doelt op die configurator 😉

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 13:18
    Permalink

    De site heeft op zich een prachtig design, maar als het niet vooruit te branden is heb je daar weinig aan. Ook worden niet alle keuzes visueel weergegeven en dat is toch wel de bedoeling van een configurator.

    Jammer, je wordt nu eerst lekker gemaakt om vevolgens gefrustreerd te raken.

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 13:21
    Permalink

    Vindt het trouwens ook jammer dat de kleurkeuze zo beperkt is. We hebben 38 tinten tussen wit naar zwart, maar wat is er gebeurt met het mooie mintgroen metallic van mijn vorige 147 (bj 12/2001) en het vergelijkbare lichtblauw metallic?

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 14:48
    Permalink

    Zalig!

    Bij mij gaat alles gewoon snel zo als het hoort.

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 15:14
    Permalink

    @Bianco147
    Nu doet hij het inderdaad goed, was waarschijnlijk inderdaad een overload.

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 15:22
    Permalink

    Als de 170pk toch maar 1 uitlaat heeft is dat weer een voorbeeld van lekkere communicatie in de alfa organisatie.
    Nederlandse optielijsten melden vanaf 170pk dubbele uitlaat, jammer.

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 20:43
    Permalink

    hoe kan het dat de 170pk versies een A label hebben en toch BPM moeten betalen en in de 20% vallen ipv 14%?

    Beantwoorden
  • 25 maart 2010 om 23:13
    Permalink

    @ray: Label zegt niet alles. Het betekent dat de auto tot de zuinigste van z’n klasse hoort.

    Voorbeeld: in het hogere segment auto’s kunnen A-label auto’s zitten die onzuiniger zijn dan een auto in een lager segment met een B of zelfs C label.

    Pas beneden een bepaalde hoeveelheid uitstoot co2 is een auto vrijgesteld van bpm en/of heeft 14% bijtelling. Wat wel zo is is dat de 170pk benzine versie naar verhouding minder bpm oplevert omdat de co2 uitstoot lager is, dat komt doordat een deel van de bpm variabel wordt bepaald door de co2. zie ook: energielabel.nl
    en google eens bpm berekening 2010

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.