Prijslijst Bravo MY 2010
De meest verse Bravo is nu een tikkie goedkoper. Dat de auto al lang de moeite waard is, weten we allemaal hier, behalve de gemiddelde Nederlandse consument. De Bravo is namelijk geen kaskraker. Nummer 1 in ons land is de Golf van Volkswagen, die ondanks dat succes een model lijkt uit het vorige decennium in vergelijking met de Italiaan.
De goedkoopste Bravo is 2000 euro goedkoper geworden. Je hebt al een instap Bravo 1.4 Actual voor € 15.995. De snellere T-jet met bijvooorbeeld 120 pk is voortaan minimaal € 20.485 i.p.v. € 21.295. Het topmodel met 150 pk T-jet kost minstens € 24.495. Al met als billijke prijzen voor de C-segment Fiat. Diesel rijden kan vanaf € 22.795 met een 90 pk sterke 1.6 MultiJet Business. De 120 pk variant kost € 24.095. De dikke diesel met 165 pk met de naam Business Sport, heb je vanaf € 27.495.
JAMMER DAT IE NIET VEEL GEKOCHT WORDT..
@RG:
onderbouw eens, cijfers? data..
Het is en blijft een mooie auto.
Kopers van een Golf zijn alles behalve orgineel! Helaas zijn 80% van de recent rijdende Golfs firmawagens….
@stefan:
kijk eens bij onze maandelijkse cijfers van NL. De Bravo doet het niet bar slecht…maar wel duidelijk niet goed genoeg. Het dubbele aantal per maand zou redelijker zijn.
In Italië doet ie het wel naar verwachting dus FGA legt geen geld toe.