Giulietta publiciteitscampagne is al in aantocht

Omdat we alle flarden Alfa curiositeiten die we pakken kunnen graag op een presenteerblaadje aanbieden, ook dit interessante fotootje van een Giulietta in een Spaanse straat.

We herkennen duidelijk de parelwitte QV -achtige sexy uitvoering met glazen dak, die wij zo ad rem van het net wisten te plukken vorige maand. Je zou haast denken dat het allemaal voor dezelfde campagne is gedaan, door dezelfde mensen, met dezelfde Giulietta. Locatie is netals met de MiTo QV weer Spanje. Ook het ‘Alfa Ego’ filmpje hoort daarbij. We vermoeden dat dit allemaal onderdeel is van een presentatie van de nieuwe Alfa Romeo in Genève en misschien ook op andere locaties t.z.t.. Helaas is er maar één kiekje vreemd genoeg en komt dat doordat de Alfa flink wegspurtte vanaf dit punt. Dat verklaard waarschijnlijk ook de lage ingedrukte achterkant op het moment van klikken, anders zou je denken dat een Surinaamse keukenprinses achterin zit.

Opnieuw zijn we stil van bewondering, bij het zien van het perfect uitgebalanceerde design van deze werkelijk mooie Alfa Romeo.

[nggallery id=175]

Deel dit artikel:

17 gedachten over “Giulietta publiciteitscampagne is al in aantocht

  • 23 januari 2010 om 22:27
    Permalink

    Op dit plaatje… fenomenaal
    Wat een klasbak.
    Zo laag hebben we m nog niet gezien!

    Beantwoorden
  • 23 januari 2010 om 22:46
    Permalink

    Kan niet wachten tot dat ik de bella voor het eerst zie en er in zit. Dit wordt een echte golfbreker.

    Beantwoorden
  • 24 januari 2010 om 02:07
    Permalink

    In één woord: Wow!!!

    Ook deze foto weer even toevoegen aan de collectie…
    Met die overhang valt het zo te zien ook wel mee 😉

    Dit is trouwens in mijn geliefde Barcelona op de Rambla de Catalunya, na wat research op die kledingzaak in de achtergrond kom ik tot die conclusie… Dit geheel voor diegene die van dit soort details houden.

    Beantwoorden
  • 24 januari 2010 om 12:03
    Permalink

    ik hoop wel dat auto-tuners van de Giulietta afblijven en niet gaan verlagen (dat staat nooit sterk en ook bij deze blijkbaar niet goed) 🙂

    Fijn voor min cuore Alfa Romeo om al deze mooie plaatjes te zien

    Beantwoorden
  • 24 januari 2010 om 14:35
    Permalink

    Laat de prijzen niet richting A3/1-serie gaan en ze hebben een topper in huis!(vooropgesteld dat ie goed rijdt… maar dat is Alfa wel toevertrouwd)

    Beantwoorden
  • 24 januari 2010 om 15:31
    Permalink

    In welke prijsklasse denken jullie dat deze uiteindelijk zal vallen? Waarschijnlijk toch wat duurder dan een 147.

    Beantwoorden
  • 24 januari 2010 om 15:40
    Permalink

    Er zitten 2 kanten aan een prijs . Feit is wel dat als een auto als de Mito ruim 21 k kost volgens de boekjes en zo uitgerust is dat je pakket 1 en 2 wel moet nemen je 25 k kwijt bent. Laten we eerlijk zijn , dat is serieus veel geld voor een B-segment auto.
    Als de verkopen er naar zijn is het prima . De andere kant hoor ik toch echt te weinig .

    Beantwoorden
  • 24 januari 2010 om 21:00
    Permalink

    Wat een toffe bak!

    Is er al bekend hoeveel kg`s bella gaat wegen?

    Beantwoorden
  • 25 januari 2010 om 00:42
    Permalink

    Prijsstelling: Volgens mijn boekjes begint een MiTo bij 17.250. Toegegeven je hebt dan wel het ultieme instapmodel.

    Ik denk dat de vanafprijs voor de specs die bij introductie beschikbaar zullen zijn voor benzinas rond de 23 á 24k zal liggen en voor diesels 26 á 27k.

    Waar baseer ik mij op:

    – Een uitspraak van een niet nader te noemen Alfa dealer die mij de indicatie gaf dat de verkoopprijs voor benzinas (1.4 120pk) vanaf +/- 23 á 24k zal zijn.

    – Vergelijk met 147 is een beetje lastig, het model is aan het einde van haar levenscyclus (uitontwikkeld) met de opvolger in zicht (prijsdaling is het gevolg), daarentegen is de BPM berekening (mede op basis van CO2) voor de nieuwe Giulietta een stuk gunstiger. Deze effecten kunnen m.i. tegen elkaar worden weggestreept.

    – Daarnaast, als je je 147-rijders in de Giulietta wil krijgen, dan kun je niet al te veel méér vragen. Al hebben deze (muv zakelijke rijders) wel wat jaartjes langer kunnen sparen 😉

    – Dan is er nog de positionering t.o.v. de prijs 159/(Giulia?)(resp. B. 28,5k en D. 32k). Ook daar kan niet te dichtbij in de buurt worden geprijsd.

    Zomaar wat hersenspinsels van mijn kant.

    Beantwoorden
  • 25 januari 2010 om 10:22
    Permalink

    Ik bedoel de versie 135 MA die 21.195 ( ongeveer) moet kosten . Daar heb je dus niets aan : 2 paketten en blue en me en hij kost tegen de 25k. Een Serieus bedrag , een VW Golf TSI( c-sgement ) kost minder .
    Als de Giuletta vanaf cirka 24 k (ook mijn voorspelling) gaat kosten zullen de , wederom , de onvermijdelijke paketten er toe brengen dat deze vlot 27 a 28 zal gaan kosten. Dan benader je al de gTI Golf of een TSI met 170 pk.
    Een auto met vermeende kwaliteits gebreken , inruil waarde ed., zal met die prijzen het m.i. zwaar krijgen .
    we komen uit een fantastische economische periode , die tijd is langdurig voorbij , mensen gaan beter kijken . Ook ik : ik blijf hikken over die wel heel hoge prijs voor een b-segment auto.
    Echter , de praktijk bepaalt of iets duur is …en dat moeten we afwachten.

    Beantwoorden
  • 25 januari 2010 om 18:21
    Permalink

    @ Johny,

    Voor veel mensen komt de vergelijking met een golf niet eens op, simpelweg omdat je een ander produkt koopt met andere merkwaarden. En als het een streven is om de mensen uit golfjes te halen bij Alfa dan zijn ze inderdaad op de verkeerde toer. Voor een golf zijn “betrouwbaarheid” en vervoermiddel vooral belangrijk. Een Alfa heeft gewoon veel meer en voor design mag je ook iets extra’s betalen (anders ben je zo een mooie auto niet waard ;)).
    Persoonlijk betaal ik liever voor iets moois, iets wat je zlef kiest, dan voor betrouwbaarheid, iets dat niet volledig te garanderen valt.
    Tevens is er met de kwaliteit van de nieuwe alfa’s niets mis. Sommige mensen blijven het verleden maar omhoog halen.

    Wat betreft de Giulietta, deze ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  • 25 januari 2010 om 18:34
    Permalink

    Nee , nee ,voor mij gaat de vergelijking ook niet op maar zie de brede lijnen ; ik ben zelf ondernemer en we hebben toch gezien dat we niet kunnen leven van een stelletje liefhebbers toch ? Keiharde business in een hele harde tijd die komen gaat.
    De verkopen geven het antwoord ,alleen zie ik een hobbel voor Fiat.

    Beantwoorden
  • 25 januari 2010 om 18:43
    Permalink

    Ik snap je verhaal, nu maar hopen dat er genoeg mensen zijn die er ook de meerwaarde van inzien en voor over hebben en dan komt het wel goed voor alfa. Ook niet te veel want moet wel beetje exclusief blijven voelen 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.