Bijgepunt Fiat Bravo ModelYear 2010
Fiat heeft zojuist informatie vrijgegeven over de meest verse versie van de Bravo. De MY2010 editie.
Mooi is de bravo al vanaf de marktintroductie en daarom hoeft er maar weinig aan verandert te worden. Bovendien verkoopt de Bravo voldoende, met name op de thuis markt. De updates zitten dus ook vooral in de details. Het front is nog iets gedistingeerder geworden dan ie al was. De rastergrille is van voorien van een grijs (gematteerd) metallic coating of zwart kunststof. De rand boven het logo langs is alleen chrome op de Emotion en verder bij alle andere versies ook voorzien van een (gematteerd) metallic coating. De kunststof binnenzijde van de koplampen is netals onlangs bij de Alfa MiTo, donkerder geworden. De reflector van de richtingaanwijzer is nu transparant van kleur i.p.v. oranje. Er zijn twee kleuren bij gekomen. Een nieuw soort mat grijs en een nieuwe goudachtige parelmoer kleur.
En dan de binnenzijde. De instap Active heeft nu ook een dashborad met een ‘carbon look’ en de meest verkochte Dynamic heeft twee nieuwe soorten bekleding. Motorisch is er geen nieuws behalve het feit dat de groene LPG uitvoering nu ook in de luxe Emotion variant verkrijgbaar is. Er zijn vier nieuwe optiepakketten beschikbaar voor elke versie. De Active Sound met radio CD en Mp3 plus verstralers voor de gelijknamige instapversie. En het Blue Dynamic pakket met Blue&Me, parkeersensoren achter en elektrisch bedienbare ramen achter op de Dynamic. Bovenin is er het Blue Emotion pakket met Blue&Me, parkeersensoren voor en achter, licht en ruitenwisser sensoren en elektrisch inklapbare spiegeltjes op de Emotion. Voor de sportieveling is er het Blue Sport pakket met natuurlijk Blue&Me, 18″ inch velgen en donker getint glas op de Sport. Elk pakket kost in ItaliĆ« 800 euro.
De Bravo versie van dit jaar zal niet meer kosten dan die van afgelopen jaar. In ItaliĆ« staat de MY2010 al bij de dealer en binnenkort verwachten we ‘m ook in Nederland. AutoEdizione houdt je op de hoogte.
[nggallery id=156]
geen Evo-vleugel van chroom boven z’n mooie neus – verstandig lijkt me…
Dus geen MultiAir motoren?
Erg mooie auto! Veel beter gelukt dan de Punto. Helaas kom je hem te weinig tegen.
Nog steeds een mooie kar,
en de neus heeft na deze kleine facelift best wat weg van de nieuwe Doblo. Jammer blijft het dat er geen echt familiegezicht is bij Fiat, wat Lancia en Alfa wel zeker hebben. (al is het slechts de vorm van de grille, precies goed m.i.)