Reclame campagne Delta Executive officieel van start

Executive-publi-420x294

Afgelopen zomer – en buiten is de zomer ook echt afgelopen zo te zien – heeft u op Lancia-blog al de nieuwe reclamespot kunnen zien van de prachtige Delta Executive. In Italië gaat deze week de campagne officieel van start.

Tegenwoordig kun je niet meer om de aandacht voor ‘groene’ auto’s en energie heen. Wellicht meer dan u lief is. Het bizarre bij deze stormvloed aan wereldreddende campagnes, is dat de natuur zelfs waar het allemaal om draait (onze planeet) niet in beeld komt. Misschien een teken van inhoudsloosheid? In ieder geval heeft Lancia geen boodschap aan holle frasen. Daarom zoekt ons originele merk ook de meer originele oplossingen als het gaat om aandacht voor moeder aarde. Zo waren er de groene EcoChic gratis taxi’s aan de Italiaanse oost en westkust, en voer een prachtig zeilschip onder Lanciavlag van kustplaats naar kustplaats. Maar ook voor Lancia’s nieuwe topmodel wordt de link duidelijk gelegd. In Venetië kwamen de grootste sterren van het witte doek niet in een slurpende limousine naar de rode loper, maar in de uiterst chique, krachtige, maar schone gedistingeerde Delta Executive.

Exotische groene invalshoeken dus van een schoon en exclusief merk. Daarom past een van de meest indrukwekkende voorbeelden van ongerepte natuur daar het beste bij. De Delta rijdt in de spot namelijk door de Afrikaanse savanne. Netals menig filmster zet Lancia zich concreet in voor een betere en schonere planeet. In dat licht is acteur Richard Gere ook nu weer de bestuurder. Van Tibet naar Afrika dus. Een beter milieu gaat over wereldvrede en minder vervuiling. Lancia vereenzelvigd zich hier met wijsheid, goede smaak en bewuste keuzes. Regisseur Raf Wathion is verantwoordelijk voor de vormgeving van de bewegende beelden. Een Delta in een helder ’Bronzo Savanna’ kleur met glanzend zwarte ‘Nero Eclissi’ bovenzijde en goudkleurige emblemen schiet op hoge snelheid door de wildernis. Maar de omgeving waarin de Executive bevindt raakt ondanks de krachten niet uit balans, en binnenin de auto heerst een comfortabele kalmte. Zelfs jonge wilde dieren voelen zich veilig in deze auto. De boodschap is helder; De Delta is snel en krachtige maar tast niets aan. De delta wordt door de natuur gezien als een welkom feit van schoonheid. En de Delta is een perfecte auto voor zakelijke en private doeleinden. Een veilig voertuig voor het hele gezin.

En het is niet voor niets dat deze campagne deze week van start gaat. Aankomend weekeinde zal de Executive namelijk in de etalage worden gezet bij de Italiaanse dealers en blijven de deuren gewoon open op zaterdag en zondag. De campagne zal behalve op televisie ook op internet en in de kranten veelvuldig terug komen. Hiermee start Lancia een waar offensief in een hoger segment. De Delta Executive met 200 pk DiJet benzine motor of 190 of 165 pk MultiJet diesel krachtbron (allen Euro 5) , is namelijk een auto dat hoge prestaties combineert met een exclusieve uitrusting. Wij vinden daarom dat de keuze voor een Delta Executive in werkelijkheid een keuze is voor een ruime auto met luxe zit die niet onder doet voor menig Duitse of Zweedse zakenauto. Dit dankzij een zeer ruime zit achterin in prachtig gevormde zetels die onderdeel vormen van een exclusief ontworpen Poltrona Frau lederen achterbank in de tint ‘Pieno Fiore’. Beige leer met chocolade bruine bies. Maar ook items als een adaptief electronisch veer systeem (RSS), adaptief stuurgedrag (DST), parkeersensoren, automatische dual zone climate control, 6 airbags, en een ‘GranLuce’ electrisch glazen dak over de volle lengte, maken van de Executive een volwaardig topmodel. Maar ook items als een koelvak in de achterste armsteun en het nieuwe sateliet navigatie ’Instant Nav’ systeem.

De Delta Executive staat als vaandeldrager van het merk terecht in de spotlight.

[nggallery id=33]

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.